Připojištění asistenčních služeb (CAS4)

V případě, že se ocitnete v neočekávané situaci, často v první chvíli nepotřebujete ani tak peníze, jako radu nebo pomoc např. se zajištěním chodu domácnosti, vysvětlení zdravotního stavu nebo odvozu z nemocnice po nečekané hospitalizaci zpět domů.

Jak můžeme asistenční služby rozdělit?

  1. Služby, které můžete čerpat neomezeně po telefonu – jsou jimi například lékař na telefonu 24 hodin denně, telefonická linka zdravotních informací, infolinka domácí asistence, pomoc s přivoláním taxi s dětskou autosedačkou nebo telefonní linka, kde se dozvíte například o akcích v dětských centrech nebo programech pro děti.
  2. Služby, jejichž čerpání je omezeno konkrétním limitem – patří mezi ně dovoz k lékaři nebo od něj, odvoz z nemocnice po hospitalizaci, dovoz předepsaných léků nebo jídla, nákup základních potravin, úklid domácnosti, úhrada rehabilitačních pomůcek, návštěva lékaře u klienta doma, ošetřování a hlídání dětí, anebo návštěva dětského klauna k nemocnému dítěti.

Uvedené připojištění lze sjednat k následujícím produktům:

 

Moje ŽP