Invalidita () Přidat do oblíbených

Hlášení pojistné události

Zvolte si způsob nahlášení pojistné události, který vám lépe vyhovuje

Invalidita

Jak postupovat při uplatnění nároku v případě invalidity?

V případě přiznání příslušného stupně invalidity z důvodu nemoci, musí být splněna příslušná čekací lhůta, jejíž konkrétní délka je uvedena níže u jednotlivých pojištění a připojištění. Čekací lhůta se netýká invalidit, ke kterým došlo v důsledku úrazu.

Pojistné plnění lze získat v těchto případech

  • Zproštění od placení pojistného
  • Invalidita 1. stupně
  • Invalidita 2. stupně
  • Invalidita 3. stupně
  • Invalidita vyššího rozsahu

Co tedy udělat?

Vyplňte formulář:

  • Formulář podepište.
  • Podpis nechte úředně ověřit.
  • Přiložte notářsky ověřenou fotokopii Rozhodnutí Okresní (Pražské) správy sociálního zabezpečení o přiznání invalidity (zápis z jednání).
  • Doporučujeme též přiložit zdravotnickou dokumentaci – lékařské nálezy související s daným onemocněním či úrazem; v případě, že pojistnou událost řešila Policie ČR (autonehoda, napadení ap.) pak také kopii policejního protokolu. Jak budeme postupovat po nahlášení nároku z pojištění invalidity nebo zproštění od placení pojistného?
  • Vše zašlete na adresu NN Životní pojišťovna, Nádražní 344/25, 150 00 Praha 5.

Jak budeme postupovat po nahlášení nároku z pojištění invalidity nebo zproštění od placení pojistného?

  • Ověříme váš nárok v souladu s pojistnými podmínkami, případně si vyžádá doplňující informace od Vás, Vašeho ošetřujícího lékaře nebo dalšího subjektu (např. spolky, asociace, orgány státní správy apod.).
  • Budeme vás písemně informovat o výsledku šetření dopisem.
  • Pokud budeme moci poskytnout pojistné plnění, zašleme jej na váš účet nebo adresu do 15 dnů ode dne ukončení šetření, resp. zaslání výše uvedené korespondence.
  • U pojištění Zproštění od placení pojistného za vás začneme hradit celé pojistné a to od následujícího pojistného období ode dne přiznání invalidity 3. stupně.

Nejčastější otázky a odpovědi
 

Moje ŽP