Podat stížnost

Na následujících řádcích se dozvíte, kam se obrátit v případě, že s něčím nejste spokojeni. Protože se neustále snažíme zlepšovat své služby a produkty, uvítáme vaše zkušenosti s nimi. Neváhejte se s námi o ně podělit.

V závislosti na společnosti, které se vaše připomínky nebo stížnosti týkají, můžete tyto zasílat poštou na následující adresy:

  • NN Životní pojišťovna N.V., oddělení stížností, Nádražní 344/25, Praha 5, 150 00
  • NN Penzijní společnost, a.s., Nádražní 344/25, Praha 5, 150 00

Můžete využít i následující možnosti:

  • zaslat e-mail na adresu ,
  • zavolat na bezplatnou klientskou linku 800 127 127,
  • zaslat fax na číslo 257 473 555,
  • nebo vyplnit formulář níže.

Kliknutím na tlačítko "Odeslat" poskytuji souhlas se zpracováním osobních údajů ve znění uvedeném pod tímto odkazem

Více informací

Rádi vám poradíme a
zodpovíme vaše dotazy.

Proces řešení stížností klientů

Zajímá Vás, co se se stížností děje poté, co ji obdržíme? Následující popis uvádí, jaké kroky obvykle v rámci řešení stížnosti provádíme.

 

Čas Událost
0 Přijetí stížnosti
Do 2 pracovních dnů Zaregistrování stížnosti, přidělení jednacího čísla, odeslání potvrzení o přijetí stížnosti klientovi.
Do 30 dnů Nejpozději v tento okamžik by měla být vaše stížnost vyřešena.
Ačkoli vynakládáme maximální úsilí na to, aby byly všechny stížnosti do této doby zodpovězeny, může se v některých případech stát, že vzhledem ke složitosti stížnosti bude lhůta i delší. V takovémto případě vás budeme s patřičným odůvodněním informovat.

Informace o mimosoudním řešení spotřebitelských sporů naleznete zde.

 

Moje ŽP